במכון שלנו אנו מאמינים גם בהשפעה החיובית של משחקי קופסה משובחים. אנו משלבים את משחקי הקופסה באימונים היומיומיים שלנו ומדריכי המכון בחרו עבורכם כמה וכמה משחקים מומלצים. את המשחקים האלו אנחנו גם מציעים למכירה במחירים הוגנים אז קדימה, ריכשו ושחקו, עם חברים וחברות, עם בני ובנות הזוג שלכם והכי טוב עם הילדים או עם הנכדים  – שילוב של תועלת והנאה.

 

פנטגו - 115 ש"ח

משחק לוח אסטרטגי המיועד לשניים. המשחק מכיל לוח בעל 4 מגשים זהים, כשלכל מגש יכולת תנועה בנפרד. וכן 18 כדורים שחורים ו-18 לבנים. מטרת המשחק היא ליצור רצף של 5 כדורים בשורה, טור או אלכסון על גבי שניים או שלושה מגשים. המשחק מאד תורם לניתוח ולהבנה של סביבה משתנה, לשיפור ההתמודדות עם שינויים ולתכנון מהלכים טקטיים. המשחק מתאים לגילאי 8 ומעלה.

אבלון - 130 ש"ח

משחק אסטרטגיה אלגנטי לשני שחקנים. המשחק מכיל לוח משחק משושה, 14 כדורים לבנים ו-14 כדורים שחורים. מטרתו של כל שחקן היא להיות הראשון לדחוק שישה כדורים של היריב אל שולי הלוח. המשחק תורם לפיתוח היכולת האסטרטגית והראייה המערכתית, וגם ליכולת לבצע חישובים טקטיים. מתאים לילדים מגיל 6.

משחק הגביעים - 130 ש"ח

משחק אסטרטגיה מהודר מעץ, שמיועד לשני שחקנים. לוח המשחק הוא ריבועי, בגודל 4X4. מטרתו של כל שחקן היא ליצור רביעייה של כלים בצבע שלו בקו ישר או באלכסון. לכל שחקן 12 כלי משחק דמויי גביעים, בגדלים שונים. כל שחקן רשאי להסתיר כלים שלו או של היריב, אך זהירות: כאשר כלי זז למשבצת חדשה, הכלי שמונח תחתיו נחשף ועשוי ליצור רביעייה בלתי צפויה. המשחק תורם ליכולת לנהל משאבים, לתכנון טקטי ואסטרטגי ולשיפור הזיכרון. מתאים לגילאי 6 ומעלה.

Quarto - 155 ש"ח

משחק אסטרטגיה מהודר מעץ לשני שחקנים. כל אחד מ- 16 כלי המשחק הוא ייחודי בארבע תכונותיו: גובה, צבע, צורה ומילוי. מטרת המשחק היא להיות השחקן הראשון שיוצר רביעייה של כלים בעלי מכנה משותף, בקו ישר או באלכסון. משחק מצוין ללימוד מושגים בתחום הקבוצות, ותרגול של מיומנויות בסיסיות של תכנון וטקטיקה. מתאים לגילאי 5 ומעלה.

קטמינו - 170 ש"ח

המשחק מכיל לוח עץ, מוט הפרדה, וחלקים מעץ בצורות שונות שבעזרתם ניתן למלא את שטח הלוח. זהו פאזל בעל מספר רב של חידות ודרגות קושי משתנות. מתאים ליחיד אך ניתן לשחק בתצורת שני משתתפים, על ידי חלוקת הלוח והחלקים ל-2, כאשר על כל משתתף לנסות למלא את חצי הלוח שלו ראשון. משחק צרפתי עטור פרסים. מומלץ!

המבוך - 155 ש"ח

המשחק מכיל, לוח עץ ועליו 20 מחסומי עץ וכן 4 כלי משחק. הכלים והמחסומים מחולקים בין המשתתפים. אם שניים משחקים, כל אחד יקבל חייל ו-10 מחסומים. מטרת המשחק היא להעביר את החייל לצידו השני של המגרש. מותר להתקדם משבצת (גם אחורה והצידה) או לחליפין לחסום את היריב, אך יש לשים לב, מספר המחסומים מוגבל וחסימת היריב עלולה לחסום גם אתכם. משחק המבוך מדהים ביופיו וברמת החשיבה שהוא דורש. המשחק מפתח כושר ריכוז, ניהול משאבים וניתוח מצבים, דורש חשיבה אסטרטגית ומקוריות. מתאים לגיל 6 ומעלה.

מנקלה - 55 ש"ח

אחד המשחקים העתיקים והפופולריים ביותר בעולם. המטרה היא להשיג למעלה ממחצית האבנים בגומה הנמצאת מימינך (המנקלה). כל אחד בתורו חופן את האבנים מאחת הגומות שבחר ומתחיל להעבירן לצד ימין, אחת בכל גומה, בניגוד לכיוון השעון. לילדים מגיל 5 ומעלה.

סט - 70 ש"ח

מטרת המשחק: לזהות סטים של 3 קלפים מבין 12 קלפים המונחים על השולחן כשפניהם למעלה. משתתפים: אחד עד ארבעה. כישורים מרכזיים: מהירות עיבוד מידע, גמישות מחשבתית, סריקה ויזואלית.

סוויש - 70 ש"ח

משחק SWISH דורש חשיבה מהירה ואסטרטגית ממנו תיהנו גם אתם.  SWISH, משחק התאמה חזותית מורכב ומאתגר, איתו אפשר לשחק עם כל המשפחה. מטרת המשחק היא להתאים בין שני קלפים או יותר כך שהכדור והחישוק שבקלף הראשון, יתאימו לכדור ולחישוק שבשאר הקלפים על ידי התאמת מיקום וצבע. כאשר יש שני קלפים מתאימים, מניחים אותם זה על גבי זה ובודקים האם הם חופפים והאם הכדורים נכנסים לחישוק המתאים. ניתן לשחק עם מספר רב של משתתפים או אפילו ביחידים בגילאי 8 ומעלה.

עלות משלוח 30 שקלים. ניתן לאסוף במכון ללא תשלום נוסף.